Пресс-релизы

Subaru Outback 2010 MY

3.03.2010

 

Перший кросовер
Outback започаткував напрямок розвитку кросоверів. Як перший кросовер Outback отримав світове визнання одразу ж після випуску у 1995 році (у 1996 році в Європі) за унікальне для пасажирського автомобіля поєднання досконалого керування, високого рівня комфорту, експлуатаційних характеристик та багатофункціональності позашляховика з використання симетричної системи повного приводу (AWD).
Ми вдосконалили традиційні характеристики четвертого покоління "кросоверів" Outback для створення нової моделі, щоб підвищити екологічність, надійність та рівень комфорту та для всіх пасажирів завдяки оновленому дизайну, комплектації та силовій установці.


Концепція
Команда Subaru мала за мету створити автомобіль з новим рівнем досконалого керування, що є втіленням комфорту та задоволення від руху не тільки для водія, але й для всіх пасажирів. Було досягнено оптимального балансу між однаково важливими характеристиками безпеки та екологічності. З потужним та привабливим зовнішнім дизайном поєднуються багатофункціональність та практичність позашляховика; новий Outback репрезентує нові переваги ідеального універсального "кросовера".


Приголомшливі динамічні характеристики з упевненістю
За роки існування на ринку моделі Outback, ми постійно вдосконалювали характеристики керування та надійності автомобіля, які забезпечують унікальний горизонтально-опозитний двигун Subaru та симетрична система повного приводу (AWD), також всю цю унікальну комплектацію довершує спортивний дизайн, багатофункціональність та гарний дорожній просвіт.


Простір та комфорт
Оновлення комплектації та встановлення нової системи шасі дозволило підвищити рівень комфорту всіх пасажирів, а також збільшити розмір та практичність салону автомобіля.


Безпека та економічність
Для довершення вже створеної досконалої системи безпеки, розроблено і встановлено новее шасі та опорну раму двигуна. Окрім цього, збільшено економічність витрати палива завдяки "Lineartronic" - новій безступінчатій трансмісії (CVT), яка була розроблена Subaru у якості автоматичної КПП наступного покоління; дизельним горизонтально-опозитним двигунам SUBARU
BOXER DIESEL, які вперше встановлюються в пасажирських автомобілях масового виробництва; більш ефективним бензиновим двигунам. Всі моделі двигунів відповідають вимогам Euro 5 щодо охорони довкілля.


Модельний ряд
Для європейського ринку наявні три види моделей: 2.5i - з горизонтально-опозитним 4-циліндровим дизельним SOHC двигуном об'ємом 2.5 л; 3.6R - з горизонтально-опозитним 6-циліндровим DOHC двигуном об'ємом 3.6 л; та 2.0D - з горизонтально-опозитним 4-циліндровим дизельним DOHC двигуном об'ємом 2.0 л з турбонаддувом. На українському ринку автомобілі з дизельним двигуном поки що не доступні.


<2.5i>
Ця модель приводиться в дію легким у керуванні горизонтально-опозитним 4-циліндровим SOHC двигуном об'ємом 2.5 л, який забезпечує гарний обертальний момент на малих обертах.
Ця модель поєднує невелику вагу та ступінь тертя з КПП "Lineartronic", екологічною чистотою, низькою витратою палива, еквівалентною двигуну об'ємом 2.0 без турбонаддуву. З "Lineartronic" передачі можна перемикати в ручному режимі за допомогою підкермових перемикачів.
Достатній робочий об'єм двигуна забезпечує рух з відчуттям обертального моменту та спортивний стиль керування. Збережено достатній дорожній просвіт (200 мм), разом з винятковою стабільністю покращено дорожні характеристики під час здійснення поворотів та руху по прямій, які забезпечуються завдяки балансу між унікальним горизонтально!опозитним двигуном Subaru Boxer (низький центр ваги) та Симетричним повним приводом. Модель оснащено шинами 225/60R17 з алюмінієвими дисками (стандартна комплектація).


<3.6R>
Нову провідну модель 3.6R оснащено горизонтально-опозитним 6-циліндровим двигуном, що характеризується ідеальним балансом обертання. Ми збільшили робочий об'єм двигуна без значної зміни розмірів існуючої моделі двигуна об'ємом 3.0 л. Об'єм двигуна в 3.6 л забезпечує комфортний, високоякісний рух. Компактний розмір та низький центр ваги гарантують чітке динамічне керування. Завдяки цьому керування автомобілем не тільки комфортне, але й спортивне. Разом зі збільшенням робочого об'єму двигуна зросла вихідна потужність та покращено характеристики обертального моменту, тоді як зменшення тертя призвело до зменшення витрати палива на рівні 3.0 л, що значно покращує екологічні характеристики автомобіля. Ця система відповідає вимогам Euro 5 щодо викиду відпрацьованих газів. Унікальна система керування двигуном та трансмісією SUBARU Intelligent Drive (SI!DRIVE) забезпечує три режими керування (стандартна функція). Експлуатаційні характеристики Outback 3.6R ідеально збалансовані, щоб забезпечити високі дорожні якості "кросовера" поєднані з високим рівнем комфорту. Результатом став автомобіль з унікальною комплектацією, яка особливо підходить водіям, що ведуть активний спосіб життя, та їх родинам.

* SI DRIVE

Режим Intelligent: Забезпечує м'яку вихідну потужність. Оптимальне використання для економії палива під час руху на довгі дистанції та у місті.
Режим Sport: Забезпечує лінійне прискорення з чудовою реакцією двигуна. Оптимальне використання для спортивного руху на звивистих дорогах та швидкісних магістралях.
Режим Sport Sharp: Забезпечує швидке прискорення. Найкраще використовувати, коли Ви просто хочете отримати задоволення від керування.


<2.0D>
Це перший у світі пасажирський автомобіль масового виробництва, оснащений дизельним горизонтально!опозитним 4!циліндровим DOHC двигуном SUBARU BOXER DIESEL об'ємом 2.0л з турбонаддувом. Окрім переваг руху з обертальним моментом дизельного двигуна, нова модель також відповідає вимогам Euro 5 щодо викидів відпрацьованих газів. Встановлення закритого дизельного сажового фільтра (DPF), що сприяє зменшенню твердих часточок у відпрацьованих газах, забезпечує подальше вдосконалення роботи вихлопної системи. Моделі з дизельним двигуном BOXER DIESEL оснащені 6!ступінчастою МКПП, що забезпечує плавне та спортивне керування, виняткову багатофункціональність та є екологічно чистішою, порівняно з іншими моделями.


Комплектація
Нова модель Outback не тільки втілює вже прийняту концепцію "автомобіля для водія", але й "іноваційний підхід до комплектації", що забезпечує високий рівень комфорту для всіх пасажирів.
" Комплектація, зосереджена на просторі

У питанні комплектації автомобіля увагу зосереджено на створенні просторішого салону, за рахунок збільшення габаритної висоти, габаритної ширини та колісної бази автомобіля. Порівняно з попередніми моделями висоту салону збільшено на 40 мм, відстань між правим та лівим сидіннями ! на 30 мм та відстань між передніми та задніми сидіннями ! на 62 мм. Крім цього, автомобіль оснащено великими сидіннями, які збільшують простір навколо кожного пасажира, що сприяє створенню комфортних умов для всіх пасажирів під час подорожі.
" Форма кузова автомобіля забезпечує гарне поле огляду та легке керування
Для створення кузова, що забезпечує водночас гарне поле огляду та просторість салону, зовнішній дизайн автомобіля розроблено таким чином, щоб не зменшувати поле огляду та мінімальний діаметр повороту, характерний для автомобілів Subaru. В результаті ми створили автомобіль, що має мінімальний діаметр розвороту в 11.0 м та водночас - надзвичайно просторий салон.
" Відкрите поле огляду
Ми звернули особливу увагу на створення світлого, комфортного салону для всіх пасажирів. Форма вікон та дизайн стійок вдосконалені, щоб зробити простір задньої частини салону більш відкритим. Двері з підйомним склом, що збільшують отвір задніх дверей, полегшують доступ до сидінь заднього ряду.
" Виняткові дорожні якості
Дорожній просвіт у 200 мм забезпечує неперевершені дорожні якості позашляховика. В результаті, Ви відчуваєте комфорт під час руху навіть по нерівних та засніжених дорогах.


Практичність
Ми збільшили корисний простір завдяки великому та об'ємному багажному відділенню та великої кількості місць для зберігання речей.
" Збільшене багажне відділення
" Сидіння
Комфортні крісла дозволяють пасажирам краще розслабитися, а функції сидінь забезпечують
гарну підтримку положення пасажирів під час руху. Ми не залишили без уваги прошивку си!
дінь, щоб шви також підкреслювали спортивний стиль автомобіля.
- Глибока ввігнута поверхня спинки передніх сидінь забезпечує більше простору для колін задніх пасажирів.
- Для зручності та комфорту сидіння водія оснащено електроприводом регулювання сидіння
у 10-ти положеннях, включаючи регулювання поперекової опори. (Стандартне обладнання для моделей 2.5i та 3.6R. Опція для моделі 2.0D.)
" Зовнішній дизайн
Зовнішній дизайн Outback створювався за концепціями "Агресивність" та "Помітність на дорозі". Дизайн нової моделі є втіленням спортивного стилю, відчуття стійкості, що забезпечує система повного приводу AWD, потужності позашляховика, просторого салону автомобіля та виняткової функціональності.

Великі видовжені фари справляють враження на дорозі
Дизайн передньої частини кузова поєднує стиль Subaru та потужність Outback
Колісні арки втілюють відчуття високої якості рух
Кузов міцний та більш низький в нижній частині та обтічний в зоні кабіни
Хромовані деталі для підкреслення "шляхетності"
Новий дизайн задньої частини кузова втілює оригінальність
" Інше стандартне устаткування
- Для збільшення практичності рейлінги встановлено безпосередньо на дах.
- Дзеркала на дверях з електроприводом складання оснащено повторювачами покажчиків повороту LED.


Дизайн салону
Внутрішній простір автомобіля є втіленням розкоші та високої якості, які доповнюють динаміч!
ний вигляд та зовнішнє оздоблення.
" Дизайн салону
Дизайн салону створювався за концепціями "Активність" та "Відчуття якості". Ми намагалися не просто зробити автомобіль більш просторим, але й втілити основні характеристики Outback, серед яких високоякісний та функціональний салон. Завдяки особливій увазі до деталей та комплектуючих салону, не тільки водій, але й усі пасажири можуть з легкістю скористатися будь-якою дрібничкою та насолоджувалися комфортом під час руху


Колір оздоблення салону, що створює відчуття розкоші
Панель приладів, що візуально розширює внутрішній простір
Обшивка даху, що підкреслює просторість
Конструкція панелі приладів, що поєднує функціональність та розкіш
Важіль перемикання передач, що підсилює враження керування


Комфорт
Обладнання автомобіля розроблено у відповідності до концепції подальшого вдосконалення
внутрішнього інтер'єру та підвищення комфорту під час руху.
" Кондиціонер повітря
- Всі моделі оснащено двозонними повністю автоматичними кондиціонерами повітря
- Всі моделі оснащені задніми каналами підігріву
" Аудіосистема та навігаційна система
Аудіосистема преміум класу (СD!ченджер на 6 компакт-дисків та AM/FM тюнер)(в усіх моделях)
- Окрім MP3/WMA та CD-R/RW, підтримується також функція телефонів, що залишає руки
вільними, з технологією Bluetooth*2.
- Перемикачі контролю аудіосистеми та функцій телефону, встановлені на кермі, для забезпечення можливості їх зручного використання під час руху.
*1SRS Circle Surround Automotive -торгова марка компанії SRS Labs, Inc.
*2Bluetooth -зареєстрована торгова марка компанії Bluetooth SIG, Inc.
Навігаційна система DVD та аудіосистема (опція для всіх моделей)
- Для навігаційної системи встановлюється великий 8-дюймовий екран VGA високої розподільної здатності та потужний центральний процесор на 600 МГц для покращення візуального доступу та більшої зручності. Для підсвічування екрану та підвищення рівня комфорту використовуються світлодіоди (LED), щоб інформація завжди відображалася чітко навіть одразу після запуску двигуна, а також для підвищення рівня екологічності автомобіля.
- Автомобілі з навігаційною системою оснащені камерою заднього огляду, що знаходиться на задній двері (стандартне обладнання). Система дозволяє вивести зображення з камери та відображає рекомендації (наприклад щодо місця паркування) на навігаційному екрані, що допомагає водієві під час руху назад та паркування.
o Підтримується функція відтворення DVD-відео.


*3 Dolby Pro Logic ! зареєстрована торгова марка компанії Dolby Laboratories.
*4 Audyssey and MultEQ ! зареєстровані торгові марки компанії Audyssey Laboratories, Inc.


Двигун
Вдосконалення двигуна спрямовані на досягнення такого ж високого рівня економії палива та експлуатаційних характеристик, як і в існуючій моделі, або навіть на перевершення їх. Для європейського ринку наявні три типи двигунів. На українському ринку дизельні двигуни поки що не доступні.


Трансмісія
Нова модель Outback оснащена трансмісією нового покоління Subaru, що покращує роботу двигуна та екологічні характеристики автомобіля.
" Нова безступінчаста КПП "Lineartronic"
Поздовжньо розташована безступінчаста КПП "Lineartronic" ланцюгового типу, що представляє нове покоління трансмісійних систем Subaru для пасажирських автомобілів з системою повного приводу (AWD), вперше представлена на світовому ринку (за даними Subaru).
Ця трансмісія встановлюється в модель 2.5i. Найбільшою перевагою безступінчастої КПП є активне використання діапазону обертів двигуна. Разом із активним використанням цієї переваги КПП "Lineartronic" забезпечує лінійне прискорення та природне керування, що повністю відповідає намірам водія.


Привід
В основі якісного керування Outback продовжує традиції оригінальності.
" Симетрична система повного привода (AWD)
Це оригінальна система повного приводу Subaru (AWD), що втілює в життя задоволення від керування автомобілем, яке базується на високих експлуатаційних якостях та надійності автомобіля. Завдяки перевагам, які надає горизонтально!опозитний двигун та поздовжньо розташована симетрична система повного приводу AWD, що характеризується також оптимальним поперечним балансом, новому Outback притаманна чудова лінійна реакція керма під час здійснення повороту та висока стійкість під час прямолінійного руху, незважаючи на висоту. Також, автомобіль має характерні для кросовера переваги: чудові дорожні якості на нерівних дорогах та стійкість за поганих погодних умов. Нова модель Outback має вдосконалену систему безпеки, яку забезпечує унікальна конструкція кузова та нова опорна рама двигуна, що збільшують безпеку пасажирів у разі зіткнення. Три типи центрального диференціала та система AWD визначають тип трансмісії автомобіля.
Система активного розподілу обертального моменту AWD> (моделі 2.5i з КПП "Lineartronic")
Відповідно до робочих режимів всіх чотирьох коліс, обертального моменту двигуна та стабільності руху автомобіля (визначеної системою стабілізації курсової стійкості (VDC), система контролює розподіл обертального моменту між передніми/задніми колесами та здійснює його перерозподіл у разі раптової зміни дорожнього покриття. Це забезпечує чудову стійкість та гарне зчеплення з дорогою. Крім цього, під час руху система застосовує механізм розподілу обертального моменту, який забезпечує менші втрати обертального моменту, ніж система AWD у штатному режимі, та найменші витрати палива серед автомобілів цього класу. Система встановлюється разом з КПП "Lineartronic".
Система змінного розподілу обертального моменту (VTD) AWD> (3.6R)
Для механізму розподілу обертального моменту використовується планетарна передача, що встановлює розподіл між передніми та задніми колесами у співвідношенні 45:55. Ця система забезпечує високу потужність двигуна, покращує поворот передніх коліс та забезпечує активне керування. Вона встановлюється разом з 5-ступінчастою АКПП.
Повний привід з в'язкісним центральним диференціалом LSD> (моделі 2.5i та 2.0D з 6МКПП)
Ця система поєднує конічний диференціал з основним розподілом обертального моменту у співвідношенні 50:50 з в'язкісною муфтою диференціала підвищеного тертя. При пробуксовуванні передніх або задніх коліс в'язкісна муфта перерозподіляє обертальний момент для забезпечення надійного зчеплення з дорогою. Вона встановлюється разом з 6-ступінчастою МКПП.
" Система стабілізації курсової стійкості ! надійна допомога у керуванні (стандартна функція
для всіх моделей)
Система стабілізації курсової стійкості (VDC) запобігає пробуксовуванню коліс та забезпечує виняткові експлуатаційні характеристики разом з високим рівнем безпеки, стандартно для всіх моделей. Надзвичайна стійкість забезпечується ретельним моніторингом та швидкою реакцією на зміну дорожніх умов завдяки ABS (антиблокувальній гальмівній системі), TCS (контролю роботи двигуна та диференціалу підвищеного тертя для контролю зчеплення) та VDC (контролю роботи двигуна та гальм для запобігання пробуксовування коліс) на основі інформації, отриманої датчиками.


Шасі
Шасі для нової моделі Outback розроблено з огляду на концепцію системи контролю шасі
"Subaru Dynamic Chassis Control Concept" для забезпечення "комфортного та надійного руху".
Як для щоденних поїдок, так для тривалих подорожей, найвищий рівень якості було опановано завдяки
комфортним та зручним у користуванні функціям, що забезпечують виняткові дорожні та експлуатаційні характеристики, для справжнього задоволення від керування автомобілем, а також для безпечної експлуатації екологічного автомобіля.


" Передня підвіска
Автомобіль укомплектовано підвіскою зі стійками. Жорсткість підвіски забезпечується встановленням нижнього важеля на опорну раму. Це забезпечує зменшення вібрацій, що робить реакцію керма швидшою та забезпечує гарну шумоізоляцію. Крім цього, збільшено радіус стабілізатора, що дозволило покращити бокову жорсткість підвіски без зміни коефіцієнту жорсткості головної ресори. Це забезпечує гарне зчеплення автомобіля з дорогою під час проходження поворотів та високий рівень комфорту під час руху. Крім цього, разом з використанням шин з більш широким протектором, були вдосконалені характеристики зчеплення шин з дорогою, завдяки збільшеному ходу колеса та оптимізованим геометричним характеристикам.
Поштовхи, що виникають при контакті з нерівною дорогою, поглинаються для більшого комфорту під час руху.

" Задня підвіска

Моделі оснащено низькою двохважільною незалежною підвіскою. У використаній конструкції всі ланки підвіски та задній диференціал встановлені на опорну раму двигуна за допомогою втулок, а великі втулки встановлені між опорною рамою та кузовом автомобіля. Завдяки мінімізації вібрацій та шумів, що виникають при контакті автомобіля з дорожнім покриттям, ми підвищили рівень комфорту та шумоізоляції автомобіля.

" Передній амортизатор
Для покращення експлуатаційних характеристик та підвищення рівня комфорту пасажирів під час руху встановлені амортизатори низького тертя. Подальша оптимізація конструкції забезпечує рівний та спокійний рух на нерівних дорогах, а також чудові експлуатаційні характеристики.

" Задній амортизатор з функцією "самовирівнювання"
Оснащення нової моделі заднім амортизатором з функцією автоматичного повернення у попереднє положення дозволило збільшити допустиме навантаження і, як наслідок, практичність автомобіля. Він встановлений на задню підвіску.

" Гальма
Всі моделі оснащені дисковими гальмами для всіх чотирьох коліс та системами ABS та EBD (Система електронного розподілу гальмівного зусилля), що створює відчуття впевненості та надійності. Нова модель Outback оснащена новим підсилювачем гальма із поперечною тягою. Корпус підсилювача не деформується, що забезпечує відчуття жорсткості. Крім цього, ми значно покращили реакцію клапанів завдяки модернізації їх конструкції. Лінійне гальмування забезпечується натисканням на педаль гальма. Разом зі встановленням системи стабілізації курсової стійкості всі моделі були також оснащені підсилювачем гальм (стандартна функція для всіх моделей). Система виявляє аварійне гальмування за інтенсивністю натискання педалі. Навіть коли зусилля натискання недостатньо, система збільшує тиск у гальмівній системі для забезпечення негайного уповільнення.

" Електронне стоянкове гальмо
Для досягнення більшої функціональної зручності автомобіль оснащено електронним стоянковим гальмом. Завдяки встановленню перемикача стоянкового гальма на панелі приладів під кермом ми прибрали важіль ручного гальма і, замість нього, з'явилося вільне місце для зберігання речей в центральній консолі, що дозволило розташувати підсклянники поряд один з одним. Натискання на педаль газу призводить до автоматичного звільнення стоянкового гальма.

" Функція, що дозволяє утримувати автомобіль на крутих схилах
Окрім встановлення електронного стоянкового гальма в якості стандартного устаткування, ми також оснастили автомобіль функцією, що дозволяє утримувати автомобіль на крутих схилах. При натисканні перемикача функції утримування автомобіля схилах, що знаходиться поруч із перемикачем стоянкового гальма, система автоматично активує гальмо у разі зупинки автомобіля на поверхні з нахилом 5% або більше, або автоматично звільнює гальмо після запуску двигуна. Ця система функціонує як за умови, що автомобіль зупиняється на спуску, так і на підйомі. Для запобігання порушенням в роботі, система не працюватиме у разі, якщо не тільки не всі двері зачинені, але й пристебнутий ремінь безпеки.

" Електропідсилювач керма

Електропідсилювач керма з шестерневим механізмом дозволяє додатково зменшити витрату палива та покращити рульове керування. Потужний безщітковий мотор забезпечує плавне, рівномірне та достатньо підсилене рульове керування. Система встановлена на рамі на чотирьох опорних точках з жорсткою стволовою посадкою, що підвищує жорсткість системи рульового керування та, відповідно, реакцію керма. Нова модель оснащена надзвичайно ефективним рульовим механізмом, що забезпечує відповідність спортивному стилю керування.

" Шини та колеса
Автомобіль оснащено шинами 225/60R17 з алюмінієвими дисками (стандарт для всіх моделей). Жодна з моделей не комплектується запасним колесом. Для зменшення ваги автомобіль оснащено комплектом для ремонту пошкодженої шини.


Кузов
Ми вдосконалили не лише шасі, але й дизайн кузова автомобіля, щоб створити жорстку конструкцію для стійкого та безпечного руху нового Outback.


Безпека
Встановлення оновленої підсилювальної рами кузова дозволило підвищити захист у разі зіткнення з усіх боків. Крім цього, встановлення нової опорної рами дозволило збільшити зону деформації при лобовому зіткненні, що значно підвищує рівень захисту пасажирів.